städar & diskar..

klockan ett på natten, vad tusan är detta? Vad har hänt med mig? Kan absolut inte sova om nätterna! Sitter alltid uppe till minst klockan tre om nätterna. Jag vill ju passa på att sova när lilleman gör det, men det tillåter inte min kropp. Tydligen vill inte kroppen ta det lungt, utan ständig stress ska det vara. Kände bara att jag inte kunde sova om det berget med disk stod kvar i köket..inte heller om det lilla rummet ser ut som det gör. TRÖTT UT MIG, SNÄLLA!!

Sebbe matade Leo nu, förhoppningsvis för sista gången inatt), efter han hade ätit somnade Leo på pappas bröst..till sist somnade Sebbe också. Mina två små prinsar (då sebbe är liten för mig, jag är hela en centimeter längre än honom) HAHAHA:)

Nej, nu ska jag återgå till städningen här hemma! Virka lungt där ute..så höres vi!


Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan [two in one]

Hejsan!

Vi är två tjejer som har startat en ny blogg, vore kul om du ville kika in:)

2011-01-12 @ 02:12:52
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0