Premiär

Idag tog jag & Leo en sväng till farmor Maria & tog en fika..detta blev då första turen med sittdelen för Leo. Verkligen inget han gillade, han somnade på vägen dit..dock va han övertrött när jag skulle hem från Maria. Så det slutade med att jag fick gå tillbaka med Leo, Maria fick ta Leo & jag ringde Emma. Vi fick köra hem & hämta liggdelen..så nej, Leo är INTE redo för sittdelen ännu..skönt tycker mamma :)

Sen tog jag, Leo & Emma en promenad, himla skönt! Två timmar va vi ute & Leo sov hela tiden, snutten va verkligen trött.

Ikväll ska vi bara ta det lungt & njuta av tystnaden för stunden :)

Imorgon blir det en tur till mobilia med Emma, om hon kan svara på msn ;) Senare på kvällen blir det vin för oss mammor, mums säger vi! Är grymt sugen på en liten förfest innan jag drar dit ;) Får se vad som hittas på!

Nu ska jag plocka undan lite, sen bara njuta av att det äntligen är helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0