Today

Som alla andra dagar städar jag, städar alltid..fattr inte vart all skit kommer ifrån. Misstänker att vi har för mycket saker (kläder),alltid ligger här något plagg på golvet. Oftas är det Sebbes strumpor, han lär sig aldrig..inte jag heller för den delen. Men eftersom att det är jag som städar hä hemma, så tycker jag att han borde plocka upp efter sig..jag menar jag städar, så mitt skit är ok ;)

Här sänkt lillemans säng idag, han tyckte det va skojsigt att ligga där nu. Innan drog han ju ner musikmobilen och tuggade på nallarna, inte ok för mig. Har Bellinos musikmobil, så djuren på den sitter med kaborreband, gillas av Leo. Passade även på att bädda rent till honom, så nu ligger han och sussar sin eftermiddagslur.

Halv åtta hos mig idag då, så ikväll serveras det köttfärssås med pasta. Sebbe jobbar länge idag, så därför middag så sent.

Imorgon ska Leo vaccineras, usch..hoppas han inte gråter så mycket. Han grät inte mycket sist, men nu är han ju mer mammig och gnällig :) Kommer gå bra, bara jag har lite mat redo.

Nu ska jag fortsätta städa. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0