Första träffen!

Idag träffade jag en msnvän för första gången, vi började prata i augusti någon gång..då vi båda va beräkanade nästan samtidigt, så ville vi bli vänner..plus att vi båda inte har några vänner..haha, så mobbade vi är.

Men iaf, hade hur trevligt som helst, och jag har bestämt mig för att hon ska bli min bästa vän någon gång :) vi kanske tom delar halsband sen ;) hahaha! Imorgon ska antagligen jag och Leo ta bussen till Ystad och träffa Emelie & Alicia igen. Får se om jag vågar, då det är första gången som jag åker buss med lilleman.

nanna gott, höres imorgon. Köss

Kommentarer
Postat av: emelie

hahahha, du är för söt! åh lätt att vi måste dela halsband ;D vi måste visa världen att vi hör ihop! HAHAHA

2011-01-11 @ 23:22:53
URL: http://emelinis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0