Fika med mammorna!

När jag matade Leo nu klockan fyra inatt (imorse?), så tittade jag extra noga på honom..GUD vad han växer, min lille bebis! Han har redan sen födslen varit mat (tutte) glad, dock så fungerade inte jag/tutten och Leo ihop. Leo va alldeles för ivrig, tutten skulle helst fram innan han blev hungrig..blev det inte så, ja då gick hela världen under. Ja ni som har varit med om det, ni vet vad jag snackar om. Iaf, flaskan har fungerat utmärkt, fast att jag gärna hade ammat. Hade mer än gärna slängt fram tutten på natten, än att behöva gå upp och göra mat. Nu är det som det är, och som bvc sa till mig, ja då får helt enklet mamma finna sig i att det inte fungerar.

Snart ska vi tillbaka till Ystad BB igen (17Jan), ska bli kul faktiskt...så underbar personal! Den 26Januari är det tid för efterkontroll hos BM här i Trelleborg, den 27Januari är det återträff med föräldrargruppen.

Idag ska jag och lilleman ut på stan, träffa dom andra mammorna och ta en fika, trevligt! Sebastian fyller år idag, så nu klockan sex ska han få frukost på sängen. Får se vad man hittar på till middag, har verkligen ingen fantasi, förslag någon?

Slänger in bilder sen, då internet inte vill som jag. KÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0