Bvc & tillbaka till förlossningen!

Idag blir det bvc för lillemans del, klockan 10.00 ska vi vara där. Hade igentligen tänkt fråga svärmor om hon ville med dit, men hon är nog inte riktig kry ännu..så det får vänta! Jag gissar på att våran pojke har gått upp från 5103 till 5300 något?

Händer så mycket kul med lilla hjärtat, han ler nästan så fort han ser en..tror att jag ser väldigt rolig ut eller något. Ligger och "snackar" gör han hela tiden, vid vaket tillstånd. På onsdag blir iaf Leo 7v, stor gosse!

Ikväll ska vi tillbaka till förlossningen och prata, kan behövas!

Läste på blimamma.se det här om värkar osv, hur man mäter värkarna osv. Där står att om man får 3-5värkar på 10min så ska man åka in. Men alltså, när jag la där inne..så kändes det som att jag fick en värk varje minut. Men iofs, när jag kände så, då va det verkligen på G :) jag skrattar åt det idag, jag va som en liten bebis själv..där barnmorskorna fick ta hand om mig. HAHA! Men då, usch kände mig så liten. Aja, nog om det.

Gick upp lite extra tidigt, krävs ju en hel del planering med ett litet knytte i familjen. Plockade ögonbrynen nyligen, väldans nöjd, målade även naglarna (pastelrosa) :) snacka om att synas ;) För första gången på länge, sen lilleman kom ska jag trycka i mig frukost. Hahahaha, läste på en blogg föresten någon som stavade frukost så här, FROKUST..trodde jag skulle dö av skratt! Iofs, jag är inte helt 100% med min stavning, men pommes så fel det kan bli!

Nej, frukost och sen fixa håret!


Har ni sett? Lilleman ler :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0