Nelly.com

Skulle igentligen sytt en egen klänning till Leo, men är rädd att det kommer bli dåligt gjort eller så kommer jag bara ställa för höga krav på mig själv, så blir jag besviken för att jag inte hann eller klarade det. Så istället klickade vi hem en nu i veckan, och det tog bara ynka två dagar sen damp det ner en avi. Denna snabba leverans fick vi av nelly.com, tackar så mycket!

Som ni ser har även designen blivit ny här, och den fixade Natta till mig..väldans snällt!

Tittade nyss på Due date med älskling, haha den måste bara ses..grymt bra! Annars idag har vi inte gjort ett smack, jag har inte lyft ett lillfinger idag, SKÖNT! Får vila upp mig för allt som ska komma skall. Nu denna veckan som kommer har jag fullt upp, fika barnvagnsgänget, bvc tre 3ggr och en liten sammankomst för mig ska vi hinna med i helgen. Mja, så en hektisk vecka framför mig. Sen fyller min mamma 45år, detta sker den 7mars...och jag fyller år den 12mars..händer massa..så den veckan kommer det bli kalas osv. Sedan är det lungt en vecka, sen är det tid för dop och då är det full rulle igen :/
Mars månad är alltid så hektisk, jag är alltid stressad och känner att jag alltid har saker att göra. :) Man lever bara en gång.

Nej, ni får ursäkta om detta inlägg blev lite rörigt..men jag är trött & orkar inte skriva igentligen. Natti


som vanligt har han kräk på sina kläder :) och tröjan har åkt upp en bit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0