Godmorgon världen!

Igår hade jag inte tid att blogga, tid & tid..jag sov ju till 15 och sen va vi borta hela dagen. Middagen stod inte på bordet förens 22.30, så jag vill kalla det nattamat. Hade massor att fixa efter maten, så kom inte i säng förens 03.00, och nu gick jag upp ca sju idag.

Som folk kanske har sett på facebook så ska familjen på äventyr idag, vad tänker vi inte berätta...det kommer "som ett brev på posten" kan man säga :). Efter detta ska jag & lilleman hem till Kim & Emy, för en fika med dom andra mammorna. Blir inte så länge jag stannar, måste till bvc med lilleman för en extrakontroll.

I veckan har vi även tid för vaccination för lilleman, och jag ska även träffa en barnpsykolog denna veckan tror jag det va. Full rulle heeela veckan, eller hela Mars kanske jag ska skriva?


Första bilden är en "ögonblicksbild", tagen från en video när han satt & snackade i babysittern. Bild två är då lite av storhandlingen igår, footprinten ska vi fixa imorgon, för då blir lilleman tre månader. Och jag blekte mitt hår inatt, rekomenderar den färgen! Färgen kommer från märket Depend, även kända för att göra nagellacken ;)

Kommentarer
Postat av: marre

Så söt bild.

2011-02-28 @ 16:00:13
URL: http://marresblogghorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0