från ingenstans..

från ingenstans kom min lycka..blev bara så glad, vet inte varför!

På tal om något helt annat, viska montera upp badkarsskötbordet, då vi sa börja använda tvättlappar istället för våtsrvetter, helt sjukt vad det kan lukta illa om an använder våtservetter. Berättade att det luktade illa på bvc och hon trodde också att det va de, att vi ska använda tvättlappar istället.

Verkar heller inte som att jag kommer kunna få mina mini-piller denna månaden heller (skulle börjat på dom nu, men mensen kom)...så de blir till nästa gång, men Bettan sa att dom va slut i hela landet & kommer inte förens om en månad. Va fan liksom? Hoppas inte att det är så.

Nu tänker jag sluta skriva på detta inlägg, får frispel på vårat tangentbord!!


Kommentarer
Postat av: pixxie

hejhej, mysig blogg :) hittade dig på bloggtrafik.. :D allt bra?

2011-02-28 @ 19:44:08
URL: http://pixxxie.blogg.se/
Postat av: PIXXIE

Hrligt att höra.. :) Jo det e bra med mig, sitter å kollar på halv åtta hos mig =D hittat på idag då? :)

2011-02-28 @ 19:50:30
URL: http://pixxxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0