fjärde april

Nu ikväll tog jag och Leo en lång promenad i det fina vädret. Vi gick först bort på willys och sen till netto, fick handlat lite iaf. Fick stanna inom lillemans farmor & farfar, då jag trodde att han hade bajsat..men ikke. Men vi va borta i 2h, så skönt.

Lilleman blev dock hungrig direkt när vi hade lämnat farmor & farfar, så det va bara för mig att stanna på stigen och börja mata :) nöden har ingen lag.

När vi kom hem hade pappa Sebastian lagt klart det ny golvet i köket..mycket fint :) Imorgon ska vi börja måla, och ja, vi vet att man ska igentligen börja med att måla, men nu ville inte vi det :)

Jag har blivit så himla förkyld, och hosta börjar jag även få. Aja, det blir väl bra snart.

Nu ska jag slänga mig i sängen, en lång dag imorgon. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0