jag lever

skulle bara berätta att jag lever. Vi har det bra här, grillar, solar och myser..vill slänga mig i poolen, men det är inte kul helt själv.
Idag är jag i v18, tiden går fort va? Magen växer, och jag som trodde att jag skulle få en liten mage..tjing, där fick jag rakt upp i huvudet. Igår kände jag dom första "sparkarna", känns som kurret i magen fast mer bestämt. 
Föresten så är jag fruktansvärt dålig på att blogga, jag tycker inte att det är så himla kul. Jag har bloggen för dom som typ inte har facebook, eller som bara tycker att det är kul att läsa bloggar. Jag älskade att läsa bloggar innan, men nu..usch, jag håller mig till en två stycken, sen får det vara bra.
Imorgon kommer Anna och Emma hit, trevligt. Tänkte faktiskt plocka fram barbie, jag tror att Anna och Emma blir glada ;) nej, men jag tänkte att vi kunde bara njuta av det fina vädret, spela och snacka. Sen på Torsdag är de tid för the D day :) Nämligen ultraljudet som jag har tjatat om i några veckor! Ska bli så himla kul! Efter UL ska vi till Ekeby, hem till mormor och hälsa på moster som är nere från Göteborg med sin kille. På fredag ska vi till Ystad och fira midsommar, ska bli mysigt. Lördag är det tid för grillfest här, wiie:) 
Nu ska jag springa ut till solen, ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0