Plutten!

I helgen har jag varit runt om i skåne, ekeby och klippan :). I Ekeby i fredags va vi på besök hos mormor, väldans trevligt..satt och snackade tills klockan va 00.30. Sen traskade jag och syrran ( med lovis i magen) hem till mamma. På lördagen hämtade pappa mig i ekeby sen skulle han en massa ärende i Helsingborg. När vi kom fram till klippan möttes jag av en blyg liten Fanny. Vi satt oss ner för att fika, efter fikat följde jag och Jessica med dom andra hulliganerna ut för att åka pulka. Jessica vågade ej åka, för hon är en liten kyckling :) Jag åkte, och där finns bildbevis! Hade hur kul som helst! Vid 19, skulle jag åka hem mot Trelleborg..det tog mig 3,5h..fick stå och vänta i 40min i Hässleholm (Träskeholm, som jag kallar det). Tågen va försenade, *host* som vanligt! Så har min helg sett ut, intressant va? :)

Slänger in en bild på lillasyster.

Lilla plutten börjar bli stor, men akk vad roligt det börjar bli nu. Hon håller på med en massa ljud, ska ta tag i saker och är allmänt mysig.




Kramgoa tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0