Freak me out..

Jag bli galen på allt som händer just nu, men det går över som vanligt. Gråta ut i ett par dagar och sen skita i det, enklast så.

Och det kvittar hur mycket jag än vill lägga ut det här på bloggen vad det är som är så jobbigt, så gör jag inte det pga respekt både mot mig själv och mot personerna som är "drabbade".

Funderar på att skaffa mig en blogg som bara min familj får läsa, ingen annan. Kan ju faktiskt vara skönt, både för dom och för mig och veta hur jag har det/känner det. Och eftersom att Jessica är en trogen läsare i min familj, så tycker jag att hon ska få avgöra :) Så Jessica, vad säger du? Ska jag skaffa mig en blogg som ni bara kan läsa? Där jag skriver om precis allt?

Denna veckan kommer vara relativt lugn, bara flytten som stressar upp mig (tror att jag börjar bli som min farmor).

Nej, nu ska jag försöka se om jag orkar göra vid min blogg lite..ha de!

 
Min kära pappa och en sötnos till lillasyster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0