Gud ja!

Allt nu är jag fast i fällan igen, Melissa Horn har en helt otrolig röst och gör så bra musik. Och visst är hon hur vacker som helst?

När jag hör Melissa sjunga, så tänker jag tillbaka på den tiden jag, syrran och Jonas satt på balkongen i Kävlinge. Detta va då förra våren, och gud..jag hade gjort allt för att få tillbaka den tiden.

Sitter i Trelleborg nu, väntar på att  Sebbe ska komma hem, så att vi kan fixa oss och sen dra ner till Ystad. På söndag ska vi kolla på en nybyggd lägenhet, hoppas inte för mycket. Menmen :)

Föresten, tiden går så fruktansvärt snabbt..för snabbt! Träffade en kompis sen högstadiet i förgår, fick åke med henne hem och vi snackade gamla minnen i några timmar. HAHA, helt sjukt som jag har varit mot mina lärare och ända gillade dom mig. Konstigt? Nej, man kan ju inte göra något annat mer än att älska Alexandra!

Nej, just nu njuter jag (eller försöker, när jag inte mår dåligt) av den bästa tiden av mitt liv. Innan jag hinner blinka så kommer det vara november.

Nu ska jag ta fram en glass och trycka in i flabben, hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0