Blir lite irriterad.

Ja det blir jag, på blogg.se..har försökt att slänga in mobilbloggar men det har inte velat komma in i bloggen. Får ett sms där det står att det inte fungerar, jag menar det fungerade för några dagar sedan! Blir irriterad, då jag har måna fina bilder som jag vill lägga in från mobilen. Aja, detta är ju inget man behöver springa runder och vara piss off över, men just nu är jag det.

Jag har blitt dålig på att uppdatera, då jag inte kan skriva så mycket just nu..vill inte skriva FÖR mycket. Har massor som jag vill skriva, tro mig! Har bara lust att skriva av mig, men som sagt..detta är en blogg, ingen bikt.

Nu tänkte jag ta en lite tupplur, är trött som en giraff som har vandrat genom öknen en hel dag.

Slänger in fyra bilder på Fanny, va hos dom nu i veckan. Om ni tittar på sista bilden, Fanny är en kopia av pappa Nico där..samma ansiktsuttryck som pappa har, plus jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0