Så mycket på så kort tid!

Satt och tänkte nu på hur mycket jag har flyttat i år bara..3ggr!! Vilken normal människa flyttar 3ggr på ett år? För den delen så är det sen i April-nu som jag har hunnit flytta så mycket!

Har även hunnit hända andra grejor som har förändrats ens liv så fruktansvärt mycket, jag har blivit dumpad, jag har hittat en ny som älskar mig för den jag är, jag har blivit storasyster till världens sötaste bebis..Fanny, jag har fått nya vänner (vilket jag behövde), helt enkelt så har jag börjat ett nytt liv. Och vet ni vad? DET KÄNNS SÅ HIMLA BRA!!



Kommentarer
Postat av: jessie

gillar bilden längst ner. det är en härlig känsla över den.

2009-10-28 @ 18:55:13
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: alexandra

visst är det :) den är så häftig :)

2009-10-29 @ 11:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0