rubrik

Lördags: Från en början tog vi det riktigt easy här hemma. Lagade god middag och bara mös! Vi blev duktigt rastlösa till sist och cyklade hem till Sebbes päron för att lämna tvätt, sen stack vi hem lika fort för att Paul & André skulle komma en stund. Det blev lite dricka, men jag blev så trött vid 23 så jag gick och la mig.

Söndags: Det gick inte i många knop här hemma, tittade på film och städade. Vid 18 skulle vi hem till Sebbes päron för att äta middag. Jag hade bakat med mig kladdkaka, mums! Så det blev kladdkaka till fikat. Sen satte vi oss där och tittade på tv, parlamentet..haha, så himla roligt! Vi var hemma vid 23 tror jag :) Hel mysig kväll så att säga!

Måndag: Har absolut inget att göra, ska bara ringa några samtal, fixa med adressen osv. :)

Just nu sitter jag och lyssnar på Peter Jöback - Decembernatt (Halleluja), så bra! Jöback har så härlig röst! Nej, nu blir det Jöback, KENT, Winnerbäck, Stenmarck och Thåström som ska spelas i mina högtalare!

Hugs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0