Storstädning!

Jaa, det är verkligen det rätta ordet för vad jag ska göra hela dagen.Linda kommer på lördag och stannar tills Söndag..trevligt! Nu på morgonen ska jag göra följande:

1. Leta upp min bankdosa (förstår om den är borta i denna röran).
2. Posta brevet till Telia.
3. Skriva ut ansökan om skolan, sen skicka iväg det med posten.
4. Sola ute i trädgården.
 
dom fyra grejorna är prio.1 :)


Föresten, fick med oss Grillbricka hem från mamma & Patrick igår..och min den slank ner nu på morgonen. Kycklingen är helt grym alltså, kan sitta och slicka i mig kryddan ;)

Nej, nu måste jag slita mig från datan...tar med mig min data ut i solen.

syrran & jag i Lördags <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0