Oväder snart kanske?

Vi har flyttat till Skånes sämsta väderhåla!! Under 1mån så har vi haft kanske 5 soliga dagar och då menar jag att det inte ska vara ett moln så långt ögat kan nå...5 dagar, vad fan är det? Vill ju ha sol och värme, kunna sitta ute i trädgården och bara njuta av livet. Nej istället får jag roa mig här inne med att hålla på att städa, diska och tvätta..sånt som måste göras.
Det enda jag kräver är lite sol, kan det vara så svårt? Ibland önskar jag att jag vore en trollkarl, trolla fram fint väder och ett underbart liv :) Ska pröva...

Just nu håller jag som sagt på att tvätta mitt mounteverest berg till tvätt, kommer ta hela dagen. Jonas kommer hit sen med persienner som han också ska få äran att sätta upp :) snällis! Just nu saknar jag faktiskt my bigsis, så tråkigt att inte ha någon att prata med...tur att man har bloggen så att man kan skriva av sig.

Städade min klädkammare igår, haha..för första gången på 1mån kan jag gå in där utan att trampa på något. Får ju inte plats med alla mina kläder..så dom är lite här o var :)

Nej, nu ska jag dra mig till köket och se vad som finns i frysen, måste ju bjuda the handyman (jonas) på någon mat...det får faktiskt bli chili con carne..mumma!

Hugs Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0