Alla dessa problem gör mig galen!

Hum, då va man där igen..tänker inte skriva i detaljer, men jag tycker att allt går emot mig precis hela tiden! Inget vill som jag vill! Snacka om att man blir deprimerad, sen att jag kanske inte visar det eller säger det till alla. Ser väldigt glad ut på utsidan, men insidan där mår jag dåligt. Hoppas verkligen att det löser sig, för snart ger jag upp..jag ger inte upp livet, utan jag slutar hoppas. Over and out.

Har inte så mycket att skriva för övrigt, har varit i Trellehåla nu i 2 nätter..mycket trevligt. Nu sitter jag och väntar på lillsis som kommer ner till mig om ca 2h :) mys! Nu ska jag städa mitt rum och bädda rent, har som sagt inte varit hemma på 2dagar..så jag har inte hunnit med det. Hajpaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0