Mörkt!

Javisst, fy för vad det är mörkt nu för tiden..eller det kanske det har varit rätt länge? hehe, Idon´t know, för jag går aldrig upp innan 11 annars :) Men idag ska man åka till Malmö.

Fy fan vad irriterande, igår när jag stod och lagade mat...tror ni inte att spisen går sönder igen? Nu är det på tiden att vi får den utbytt, jag menar denna är från artonhundra-frös-ihjäl..så nu kan man ju hoppas att dom fattar att den inte fungerar? Man ska väl kunna ha två plattor och ugnen igång eller? Jag tror att dom moderna tillåter detta ;)

Nu ska jag väcka Josefine, hon ser ut att sova gott..vi höres senare!



Kommentarer
Postat av: emma

Jätte söt blogg du har ♥

2009-12-29 @ 12:04:10
URL: http://emmaochvilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0