I know what I want!

Just det, det vet jag!

När jag ska gifta mig, vilket jag ska göra någon gång..så ska jag ha ett grekiskt bröllop, tänka er så fint men dyrt..det kan de vara värt :) Allt ska vara i blått, vitt, till mat ska det vara massa sallad och kött med grekiskt lantbröd..världens mysigaste bröllop va?

Dom säger ju det att brudens far ska betala en del av Bröllopet..där hör du pappa - Detta kommer inte bli billigt, hahahaha skämta! Nej, undrar när man kommer ha råd till att spara till sitt bröllop...man kan ju hoppas att det trillar in några miljoner på mitt konto så att jag kan göra vad jag vill :)

Nej, nu ska jag ner på entre och hämta ut en grej, sen möta syster vid bussen..snabbt in på willys och sen hem och laga middag..idag står det WOKAT på menyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0