Förändring

Jag har färgat mitt hår, nu är det i färgen mahogny..just nu har jag inte vant mig med den nya hårfärgen. Men snart nog kommer jag ju trivas, så är det alltid med nya hårfärger.

Imorgon ska jag inte göra ett smack känns det som, ville ju tvätta..men tvättstugan är upptagen.

På tisdag hämtar pappa storasyster i Ekeby och kör henne till Malmö, då han själv ska till Malmö..väldans snällt av honom, då det inte ens är hans barn :) hehe. Jag ska möta pappa och Tess i Malmö, ska få min julklapp av pappa..undrar vad det kan vara? Sen följer syster självklart med hem till Trelleborg, på kvällen får hon hjälpa mig att tvätt, snällt av mig va? :)

På Torsdag är det nyår, och jag har inte planerat något..jag är inte sugen på en vrålfest, jag är däremot sugen på att bli lite små full om ni förstår vad jag menar?

Har ju glömt skriva vad jag fick i julklapp:
Presentkort på H&M, pengar, manikyrset, nagellack, diadem, parfym x2, tunika från gina, ljuslykta, silver halsband av min pojkvän..fick även en julklapp av André innan han åkte till Las Vegas, pengar av honom.

För presentkortet och pengarna handlade jag:
Väska, leggings med dragkedja längst ner, en långskjorta, örhänge, mascara, peelingtvål, body lotion, ansiktskräm, leggings med knappar längst ner och en tunika från gina...

Jag blev väldans nöjd med mina julklappar faktiskt :) Tackar för allt!

Nej, nu måste jag umgås lite med min man...hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0