Skoldag

Usch, va lika trött som björnen i dag, skolan idag kommer bli så dryg. Nu på morgonen börjar jag 09.10 och har tråk engelska fram tills 11.30. Svenskan på eftermiddagen brukar vara helt okej, har ju en bra lärare :)

Iaf, ibland retar jag mig att man bor i en liten lägenhet, annars hade jag köpt tvättmaskin för länge sedan!
Det börjde så här, skulle leta fram ett par trosor..plötsligt kom jag på att jag typ hade 2par kvar! Min värsta mardröm :)
Sprang upp till tvättstugan för att boka en tid, då hände det...finns inte en endaste tid förens på Lördag eftermiddag! Vaaa?! Funderade på att betala "fröken tvättare" en liten slant om jag hade kunnat få den tiden. Men jag är en liten fegis. Eftersom att vi bor i en bostadsrätt så brukar ju dom flesta ha tvättmaskin i lägenheterna, men ikke! Inte just denna veckan,...sånt kan jag bli sur över. JUST, när jag behöver en tid så finns där inga?!

hugs
Alexis



 Lillasyster & jag i Köpenhamn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0