Helsingborgare!

Imorgon flyttar jag till Helsingborg, flyttar hem till Moster Anna. Kommer saknar André sjukt mycket, men man får ju se det positivt, det kommer gå bättre för mig i skolan och det kommer verkligen bli bättre mellan mig och André. Man hinner sakna varandra och kanske blir nykära igen, vem vet.

I dag har jag passat syrrans hund, så söt "lille" Fabbe är! Jag va uppe på vinden och plockade ner grejor som jag skulle ha, tog ca 2h...fy för säger jag! Nu har jag bara lagat mat och käkat. När André kommer hem ska vi ta en sväng till IKEA.

Imorgon är det redovisning, hum undrar hur det kommer gå för jag har inte ens läst klart boken. Helt ärligt så har jag inte läst mer än 2kap :/

Uppdaterar imorgonkväll.

Hugs
Alexis


Mina nya skor från H&M
(kommer i slutet av maj)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0